13 sonuçtan 1 --- 13 arası gösteriliyor
  1. #1

    Varsayılan

    ben en fazla 6 ay biliyorum ama emin değilim. mesela 6 ay olsa 6 aydan sonra giriş çıkış yapsa tekrar girebilirmi? yani illa yılın 6 ayını içerde 6 ayını dışarda mı geçirmesi gerekiyor?

  2. #2
    Yeni Üye
    NewYorkTr kullanıcısının avatarı

    Giriş Tarihi
    16 05 2006
    Mesajlar
    3

    Varsayılan

    fark etmez giriste sana belli bir sure verecekler belki 3 ayda olabilir o sure bitmezden once uzatabiliyorsun sonra cikis yapman gerek bir daha girmek istiyorsan. 1 ay bekleyip turkiyede tekrar gidebilirsin

  3. #3
    Üye
    bsmclskn kullanıcısının avatarı

    Giriş Tarihi
    10 05 2006
    Mesajlar
    51

    Varsayılan

    bana hep 6 ay verdiler. ama hiç 6 ay kalmadım. uçakta bir çifte rastlamıştım, onlar 6 ayda bir gidip geliyorlarmış.. ama tekrar girişte ne diyorlar bilemem. adamlar herhalde birkaçkereden sonra uyanırlar buna.

  4. #4
    Üye
    bursa16 kullanıcısının avatarı

    Giriş Tarihi
    03 09 2005
    Mesajlar
    30

    Varsayılan

    selam benim 10 senelik visam var 2001 yilinda amerika gittim 4 sene kaldim ama 1 senedir turkiyedeyim amerikada 3 sene kacak kaldim istanbula giriste girisimi vurmadilar yani pasaportumda amerikadan ne zaman ciktigim belli degil simdi ben bu visayla tekrar girme ihtimalim varmi amerikaya riski cok buyukmu bilgisi olan varsa cevaplarsa memnun olurum

  5. #5
    Yeni Üye
    onur1903 kullanıcısının avatarı

    Giriş Tarihi
    05 11 2005
    Mesajlar
    28

    Varsayılan

    banada 2 kere 6 sar ay vermislerdi zannedersem. Ayrica belli bir kurali falan yok. Ornegin bir tanidigima kalacagi surenin 3 gun fazlasini verdiler. 21 gun gibi sacma bir sure. 6 ay veriyorlar kesin diye guvenmemek lazim.

  6. #6

    Varsayılan

    cevaplarınız için teşekkür ederim öncelikle. benim merak ettiğim; mesela gümrükte adam 6 ay verdi diyelim. 6ay sonra tr ye gitse bir hfta kalsa tekrar abd ye girebilir mi? bi problem çıkar mı?

  7. #7
    Yeni Üye
    onur1903 kullanıcısının avatarı

    Giriş Tarihi
    05 11 2005
    Mesajlar
    28

    Varsayılan

    1-2 sefer yaparsa cok problem olacagini zannetmiyorum ama sureklilik arzederse o zaman sorun cıkarabilirler diye dusunuyorum.

  8. #8

    Varsayılan

    ya merak ediyorum. bunu yapmış olan var mı? yani bu şekilde tekrar girebilen var mı....?

  9. #9
    Üye
    123abc kullanıcısının avatarı

    Giriş Tarihi
    23 04 2006
    Mesajlar
    98

    Varsayılan

    turist vizesiyle 6 ay amerikada kaldiktan sonra 1 hafta turkiye'de kalip tekrar amerikaya donmek cok zor bi kac arkadasimdan biliyorum kizin 10 yillik turist vizesi vardi ve annesi bi amerikan vatandasiyla amerikada evliydi yani kizin ziyaret sebebi belli ama ucuncu kez girisinde kiza sorun cikarmislar ve girisini 6 ay degil 1 ay vermisler ve birsuru sorular sormuslar turist vizesi zaten adi uzerinde 6 ay amerikada 1 hafta turkiyede kalirsan nerde turistlik yaptigin belli ? kiz ikinci girisinde bile 8 ay filan turkiyede kalmis 3. girisindede ayni zaman
    baska bi tanidigiminda kizi amerikada yasiyor kizini ziyaret icin gelmis hemde torunlarina bakiyor bi cenaze icin turkiyeye gitmek zorunda kalmis 1 ay turkiyede kalip sonra buraya gelmis ama giriste bir suru soruyla karsilasmis ona bir tercuman filan bulmuslar kizida turk konsoloslugunda calisiyormus bunlari filan soylemis oyle almislar iceri
    yani ben sanmiyorum ki 1 hafta turkiyede kalip tekrar amerikaya girilebilsin turist vizesiyle sonucta hangi ulkeye turist icin gidiyorsun turkiyeyemi amerikayami bu insanlar bu kadar aptal degil!!!

  10. #10

    Varsayılan

    Selam Arkadaşlar !

    Turist vizeleri en az ve en çok ne kadarlık verilebiliyor? Bilgisi olan cevaplarsa sewinirim.. Thanx...

    Nothing else matters...... TuRkiSh CoWboY

  11. #11
    Üye
    cenktosun kullanıcısının avatarı

    Giriş Tarihi
    07 03 2006
    Mesajlar
    455

    Varsayılan

    Selam arkadaslar bende bır soru sorayım dedım...Sımdı J1 vızeyle Abdye gıttıgımızde orada dıl kursu vızesıne daha sonrada normal bır okul vızesıne dondurebılırmıyız acaba ???

  12. #12
    Üye
    bsmclskn kullanıcısının avatarı

    Giriş Tarihi
    10 05 2006
    Mesajlar
    51

    Varsayılan

    quote:Originally posted by: cenktosun
    Selam arkadaslar bende bır soru sorayım dedım...Sımdı J1 vızeyle Abdye gıttıgımızde orada dıl kursu vızesıne daha sonrada normal bır okul vızesıne dondurebılırmıyız acaba ???

    http://www.uscis.gov/graphics/howdoi/academic.htm
    adresindeki bilgiler size faydalı olabilir.

  13. #13

    Varsayılan

    bu folderdan çıkardığımız sonuç; turist vizesiyle en fazla 6 ay kalınabiliyor o da kesin değil daha az da olabilir. ve 123abc nickli arkadaşın şiddetle vurguladığı gibi amerikalıları aptal yerine koymamalıyııızz

    cevaplar için teşkkr...


 

Bookmarks

Gönderme Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Cevap yazamazsınız
  • Mesaj yazamazsınız
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •