Toplam 58 sayfada 1 1231151 ... SonSon
858 sonuçtan 1 --- 15 arası gösteriliyor
  1. #1
    Üye
    etem kullanıcısının avatarı

    Giriş Tarihi
    11 10 2005
    Mesajlar
    262

    Varsayılan

    abd'nin özellikle kuzeydoğusua (washington,new york,boston) önümüzdeki ağustos ayında bir dil kursu ile gitmeyi planlıyorum, hem ekonomik hem kaliteli, hem de vize işlemlerinde sorun çıkarmıcak dil kurslarını arastırıyorum... benim gibi bu yaz dil kursuna gitmek isteyen arkadaslar sizleri dil kursları ile ilgili her konuda bilgilendirebilirim,yine vizeçesitleri,vie belgeleri ile ilgili her konuda bilgilermi sizinle paylaşabilirim (o kadar çok arastırma yaptım ki elimde bir dünya döküman war,zaten bu yüzden kafam karışık)..
    ayrıca yalnız basımıza çabalamaktansa güçlerimizi birleştirelim tek basımıza değil bir çok elle bu konuyu arastırıp en iyi ve en ekonomik dil kursunu bulalım özellikle new york civarı ile ilgileniyorum....amerikaya bu şekilde gitmiş arkadaslardan da yardım bekliyorum beni bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim....

    marmara üniversitesi coğrafya öğretmenliği göztepe/kadıköy/ist
    [email protected]

  2. #2
    Üye
    etem kullanıcısının avatarı

    Giriş Tarihi
    11 10 2005
    Mesajlar
    262

    Varsayılan


  3. #3
    Üye
    lonelywolf kullanıcısının avatarı

    Giriş Tarihi
    04 10 2005
    Mesajlar
    38

    Varsayılan

    selam aklınızda karar verdiğinizz hangi şehir ve hangi okul.ben bu yaz boston a yaz okuluna 2 aylığına gittim.Boston ı düşünürseniz bilgi verebilirim.Ayroca Boston da araştırdıysanız hangisi size cazip geldi?

  4. #4
    Üye
    etem kullanıcısının avatarı

    Giriş Tarihi
    11 10 2005
    Mesajlar
    262

    Varsayılan

    aslında bostonu pek arastırmadım fakat; lsi 24 hafta 4200$ (sadece eğtim), geos 4350 bostonda acıkçasıucuz dil okulu bulamadım benim amacım 3000$a dil okulu bulmak bana yardım ederseniz çok sewinirim..... boston,dil okulları,çalışma olanakları vs.... ilginiz ve alakanız için teşekkürler..

  5. #5
    Üye
    etem kullanıcısının avatarı

    Giriş Tarihi
    11 10 2005
    Mesajlar
    262

    Varsayılan

    aslında abd.nin kuzeydoğusunu istememin nedeni master yapmak istemem....(dil sorunumu hallledince tabi) new yorkta cok fazla dil okulu buldum 2000$a kadar bu sebeplenew yorka daha sıcak bakıyorum.. aslında önümde 9 ay war herseyi ok iyi düşünüp, ölçüp tartıp biçip karar vermek istiyorum...

  6. #6
    Yeni Üye
    walmont kullanıcısının avatarı

    Giriş Tarihi
    19 10 2005
    Mesajlar
    22

    Varsayılan

    meraba, New york da 6 ayl1k learnenglish war,2500$ ciwar1 bn buna gitmeyi dusunuyodum ,kaplan 6 ayl1k 5200$ embassy 4200$ ac1kcas1 aralar1nda ne fark war bilmiyorum bnde 3 unden birini seçicem bu kurslarla bilgisi olanlar lutfen cewp wersin!!!

  7. #7
    Üye
    lonelywolf kullanıcısının avatarı

    Giriş Tarihi
    04 10 2005
    Mesajlar
    38

    Varsayılan

    Ucuz yani fiyat extreme bişey olmasını istemiyosanız dediğiniz doğru.Boston zaten Amerikanın en pahalı ve lüx sehirlerinden biridir.Boston Uni. sinin çatısı altında CELOP denilen ing. eğitm programı var eğerr illak iBoston ı düşünürseniz orayı önerebilirim.Tabi fiyatını şu an bilmiyorum pahalımı veya normal mi.

  8. #8
    Üye
    cartedor kullanıcısının avatarı

    Giriş Tarihi
    28 08 2005
    Mesajlar
    39

    Varsayılan

    selam
    ben bu dedğin bölgedeki dil okullarını yaklaşık 2, 2 buçuk ay arştırdım ve newyorkta els denen bir kursa kaydımı yaptırdım.çok tavsiye ettiler hatta benim aspect diye duyduğum okluldan daha iyi olduğunu idda ettiler.kaplana gelince eğer ingilizcen ileri düzeydeyse yani tofela falan hazırlanmak niyetindeysen öneririm.yoksa genel ingilizce alcaksan kaplan ileri düzeylerle ilgilendiğinden pek ağırlık vermiyomuş..
    hade kolay gelsin karar verme işi zordur

  9. #9
    Kıdemli Üye
    avoice kullanıcısının avatarı

    Giriş Tarihi
    08 03 2005
    Mesajlar
    1853

    Varsayılan

    ben de els'e gittim,iyi bi okul ama kaplan da ayni kalitede yani ozellikle ileri duzeyde ingilizceyle ilgileniyo diye bi olay yok,hepsi ayni!

  10. #10
    Üye
    etem kullanıcısının avatarı

    Giriş Tarihi
    11 10 2005
    Mesajlar
    262

    Varsayılan

    ewet walmont learnenglish 24 hafta 2600$(20 saat/haftalık) civarı zoni language 24 hafta 2900$ c20 saat/haftalık)ivarı ama ben şuanda bu dil kurslarının vize işlemlerinde sorun çıkarttığını duydum, ewet iki okul da manhattan da yani lokasyon iyi en azından şehrin kenar mahallerinde değil fakat eğitim kalitesi hakkında pek bilgim yok...bu kurslarla abd.ye gidenlere ulaşmalıyız sorulara en iyi cewabı onlar werecek, lsi,aspect,geos dil okuularını herkez öneriyor zaten fiyatları da 4250 den başlıo ama daha hesaplısı warken pahalısına tabi kimse gitmek istemez iyiarastırmaklazım

  11. #11
    Üye
    cartedor kullanıcısının avatarı

    Giriş Tarihi
    28 08 2005
    Mesajlar
    39

    Varsayılan

    << [i]ben de els'e gittim,iyi bi okul ama kaplan da ayni kalitede yani ozellikle ileri duzeyde ingilizceyle ilgileniyo diye bi olay yok,hepsi ayni![

    selamavoice,
    elsnin hangi mekezine gittin?ayrıca kaplan hakkındaki düşüncelerim gidenlerin tavsiyelerinden ibaret.bunu bi danışmalık firmasıyla da paylaştım ve o da bana aynı şeyi söyledi.gerçi bi de şunu söylemek lazım kaplan ne de olsa rüştünü ispat etmiş bi dil okulu..

  12. #12

    Varsayılan

    arkadaslar dil okuluna gidince aldigimiz ogrenci vizesi ile calisma imkanimiz nedir?bir de benim social security number im var.yani calismak icin gerkli olan herkesin sordugu sey iyebiliriz.normalde calismaya izin vermşyorlarsa bile eger ben gidersem social security number im oldugu icin calisabilir miyim?bilgisi olan varsa paylassin lutfen

  13. #13
    Üye
    lonelywolf kullanıcısının avatarı

    Giriş Tarihi
    04 10 2005
    Mesajlar
    38

    Varsayılan

    Arkadaşlar ben Kaplan la gittim zaten Amerikaya tofell sınıflarınada katıldım genel ingilizceyede katıldım ama önermiyorum kaplanı.bazı dönemdeki hocaları ii ama bu tabi bi şans hocalar profesyonel değildi yani.Benim görüşüm buu giden deneyen biri olarak.

  14. #14
    Üye
    bgm kullanıcısının avatarı

    Giriş Tarihi
    25 10 2005
    Mesajlar
    414

    Varsayılan

    intrax SD için ne düşünüosunuz,okulla ilgili bi bilgisi olan varsa lütfen paylaşsın..
    şimdiden teşekkürr..

  15. #15
    Üye
    mobilfckr kullanıcısının avatarı

    Giriş Tarihi
    29 01 2005
    Mesajlar
    40

    Varsayılan

    Arkadaslar ben yuksek okulun 2. senesindeyim ve seneye dil kursuna gitmeyi istiyorum ama neler yapmam gerek .Ben tecrubelerinizden yararlanmak istiyorum.Ayrica yurt disinda arkadaslarim var vize almamda yada herhangi bir iste kolaylik olurmu bana bilmiyorum,20 yasindayim eger biliyorsaniz ]< Dil kursuna gidebilme sartlari ve olmasi istenen ozellikleri yazarsaniz cok sevinirim.


 

Konu Etiketleri

Bookmarks

Gönderme Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Cevap yazamazsınız
  • Mesaj yazamazsınız
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •