Toplam 3 sayfada 3 İlkİlk 123
37 sonuçtan 31 --- 37 arası gösteriliyor
  1. #31
    Kıdemli Üye
    Sko_From_Bursa kullanıcısının avatarı

    Giriş Tarihi
    05 09 2003
    Mesajlar
    2224

    Varsayılan

    Hocam sertifika kağıttan ibaret diyorsun ama yanılıyorsun.Bu sertifika türkiyede henüz bilinmiyor ama şu koç bilgi işleminde çalışıp bu sertifikası olmayana zam vermiyormuş.Sertifikayı almak kolay değil.Mesala soruda hangileri doğru diye soruyor ama 7 şık var hepside doğru olabiliyor yada 1 tanesi çok ince bir hat var.Özelllikle 70-216 sınavı var onu 1 kerede geçen kişi çok az.Bu eğitim universitede verilmiyor kursa gitmeye mecbursun.Bilgisayar mühendiside olsan sonuçta server yapılandırmayı policy uygulamayı bilmek zorundasın.Mesela grup yaratıyorsun o gruba policy uyguluyorsun fakat policy içinde policy uygulaman gerekiyor.Zaten sınavın amacı bilgini tasdiklemek.

  2. #32
    Üye
    SeTi kullanıcısının avatarı

    Giriş Tarihi
    22 12 2002
    Mesajlar
    407

    Varsayılan

    Bu sertifika türkiyede henüz bilinmiyor ama şu koç bilgi işleminde çalışıp bu sertifikası olmayana zam vermiyormuş. Skocum bu külliyen yalan.
    Bu arada yaşım 26 malesef ama yine de bana BABA denmez zaten bu ülkenin başına ne geldiyse hep BABA lardan gelmedimi dolayısıyla özbabamızdan başkasına baba denmez
    Arkadaşlar çalışarak dünyada ele geçirilemeyecek başarı yoktur.
    Eee Atamız ne demiş, Hiç bir şeye ihtiyacımız yoktur ihtiyacımız olan tek şey çalışkan olmaktır

  3. #33
    Yeni Üye
    HM kullanıcısının avatarı

    Giriş Tarihi
    01 09 2003
    Mesajlar
    26

    Varsayılan

    Yeniden merhaba arkadaslar,
    Bu zam olayini bende sordum ama kimse bir sey demiyor. Boyle bir sey olsada gizli olsa gerek. Cunku sertifikalari para karsiligi direk veren yerler oldugunuda duymustum... Bu yuzden sadece kagit parcasindan ibaret dedim.
    Seti ABI aramizda yasin lafi mi olur, hosuna gitmiyorsa sana Seti deriz

    saglicaklakalin,
    saygilarimla,

  4. #34
    Kıdemli Üye
    Sko_From_Bursa kullanıcısının avatarı

    Giriş Tarihi
    05 09 2003
    Mesajlar
    2224

    Varsayılan

    Sertifikaları para karşılığı veren yerler var sonavlara hocalarını sokan kurumlar var.Ama sonuçta buda ortaya çıkar iş yerinde alacağın sorumluluğu nasıl yerine getireceksin.

  5. #35
    Yeni Üye
    T-azman kullanıcısının avatarı

    Giriş Tarihi
    14 09 2003
    Mesajlar
    1

    Varsayılan

    seti slm,

    ya aslında tam benim aradıgım kisisin,yanlıs anlama aldıgın egitim bakımından!sana sormak istedigim bazı seyler warda,hala kararsız oldugum konular war kafamda!bende elek. we hab. okuyorum we master yapmak istiyorum isletme uzerine!yani senin gectigin yollardan gececegim sanırım ama bir elek. we hab. muh. olarak isletme okumanın cok faydasını gordun mu?masabası isi beni de sıkar,yonetimde de aktif olmak ister muhendisin canı tabii ki!bana bi mail atabilirmisin ya,gercekten yardıma ihtiyacım war su aralar. mail adresim taz_cameroon@hotmail.com
    yardım edersen cok sewinirim gercekten,kendine iyi bak,gorusmek uzere!!!!

  6. #36
    Üye
    SeTi kullanıcısının avatarı

    Giriş Tarihi
    22 12 2002
    Mesajlar
    407

    Varsayılan

    Merhabalaaar,
    efem diğer arkadaşların yaptığı gibi sorularınızı buradan sorarsanız ve bende buradan cevaplarsam daha yararlı olacaktır.
    ama mail de atarız tabi...

  7. #37

    Varsayılan Yeni nefes, yeni bilgiler, konu hortlasın ki insanlar bilgilensin

    Merhaba arkadaşlar,

    Konu açılalı çok olmuş ama özellikle Cisco ve Microsoft Sistem ve Ağ Uzmanlığı düşünenlere bikaç bilgi vermek istedim. Cisco veya Microsoft sertifikası almanız hem Türkiye'de hem de yurt dışında işinize yarar ama sertifikayı aldıktan sonra bilgi konusunda yetersiz olmanız; başvurduğunuz şirkete aşağı yukarı 3-4 ay içerisinde veda etmeniz veya hiç o şirkete girememeniz ile sonuçlanır. Kendinizi geliştirmek için internette bir sürü video var ama yarım yamalak hiçbir şey öğrenemezsiniz. Birkaç gün başına oturduktan sonra sıkılacaksınız. Önemli olan bu öğrenme işini sürekli hale getirmek. Bunun için de tabiki kursa gitmek. size eğitim ile ilgili uygulama yaptıracak kursları da iyi seçmeniz lazım. Mesela ben Ankara'dayım ve bir çok kurs var. Bilge Adam, Vektörel Bilişim, İnfoPark ve dahası... önemli olan gidip görmeniz. Gidip gören çok arkadaşlar oldu ben dahil ve bizim genel olarak kararımız Cisco ve Sistem eğitimleri konusunda Vektörel Bilişim oldu. Dediğim gibi: Gidin ve Görün kurumları GEZİN! ÜŞENMEYİN çünkü öğrendikleriniz hayatınız olabilir.


 

Bookmarks

Gönderme Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Cevap yazamazsınız
  • Mesaj yazamazsınız
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •