PDA

Tüm Versiyonu Göster : turkiye ye laptop



LosTatCoLLaGe
19 10 2004, 18:00
merhaba valla benim arkdasim 2 tane laptop goturdu hic bir sey demediler birisini kendisinin idi zaten kisisel bilgisayarim olarak dedi, digerinide kardesine goturdu egerki gotureceksen fislerini yanina al yada kutunun icine koy herhangi bir sey demiyorlar biz burdan 2 tane araba teybide goturduk onlarada bisi demediler .sanada demeyeceklerdir.

bulgurr
19 10 2004, 18:00
selam herkese...haftaya turkiye ye donecegim....2 laptop sokma gibi bir ihtimal var mi? sorun cikar mi ya da belli olmaz derseniz cikma ihtimali nerdir?

ZiZi
20 10 2004, 18:00
Ben agustosta kendi laptop'imi sokarken bile sorun yasadim. Bence hic riske girme. Hele hele fislerini yanina sakin koyma. O zaman yeni aldigin zaten belli olacaktir.

bulgurr
20 10 2004, 18:00
saolun bilgiler icin...sanirim hersey sansa bagli....girerken de cikarken de gorevlinin insafina kaliyoruz sanirim...

jwalker
20 12 2004, 18:00
Walla soylemes ayp ben br keresnde 3 tane laptop goturmustum. Hcbr problem de ckmamst.

Hollandakasari
27 12 2004, 18:00
Bende ocak ay cnde turkyeye gdcem,ama hc ucakla gtmedm hep karayoluyla gtmstk,bu yuzdende goturdugumuz seyler sorun olmamst.Kardesme ve anneme brkac hedye goturuyorum hepsnden brer tane xbox,kamera ve ev telefonu acaba bunlar havaalannda sorun yaratrm?Drek kayser havaalanna ncez,yardm ve blgler cn tesekkurler,xbox kutusunde degl ama dgerler kutusunda

ece_oz
28 12 2004, 18:00
ben 3 dgtal camera, 1 vdeo camera, 2 MP3 player, 2 cep tel. ***ürdüm hç b problem çıkmadı

Aspy666
07 01 2005, 18:00
ben kendm goturdum sorun ckt. :D

MercaN9
08 01 2005, 18:00
[]ben kendm goturdum sorun ckt. :D []
:D

yaf hc b sorun cIkmIo bende 2 laptop,1 vdeo kamera getrdm kmse bshe sormad..

ankaram04
09 01 2005, 18:00
Laptop , mp3 player ,camera falan hkaye arkadaslar, mllet uyuyor onlara. En son gderken Elektrkl testere ve Uprght Bass soktum, mlletn tknda degl.. bavula attgnz szn...

nirgendwo
21 01 2005, 18:00
ben 35 cep telefonu, 28 laptop, 47 camera, 12 bagel, 34 donat, 87 sony play staton, 128 buffalo burger, 1 elektro gtar, 303 paket marlboro goturdum. kmse kardesm sen nereye goturuyorsun bunlar demed, ustelk pols br de kamyon lazm m ab ded.

nasl ama. komk degl m. ulan bu kadar da olmaz yaa.....

Okuz
21 01 2005, 18:00
Bende kesn donus yapyorum bu sene. Laptop, camera falan goturucem. Hepsn kataloglardan yen taksdne alcam. Bankalarada yavastan br suru borc yapyorum. Smdye kadar kred kartlar, personal loan larm falan $100k gect. Donene kadar 1 $100k daha cakmaya calscam. eheheueheu.

jeunez
23 01 2005, 18:00
arkadasm masaustu blgsayar ble goturdu ama flat ekran kmse ne oluyo kardes dz sttu dye bsey duymadnm demed..

inDUSTry
25 01 2005, 18:00
arkadasmda 3 laptop goturdugunu soylemst..sansa bagl brrazda sanrm ve ayrca gumruktek elemana tr de yan para verme durumlar da olablyormus

Aspy666
26 01 2005, 18:00
yazmayalm....

etilendiamin
06 02 2005, 18:00
slm dostum bana laptop lazım fakat konu hakkında yeternce blgye sahp değlm
şuan yurt dışında sen bana b adet casper notebook temn edeblrmsn edeblrsen benmle b zahmet letşme geç
[email protected]

etilendiamin
06 02 2005, 18:00
notbook almak styorum yardımcı olablrsen [email protected] mesaj at

bebeto4832
08 02 2005, 18:00
gotur kardes kmse karsmaz k laptopa kutular almassan daha tabkde brsn yanna al dgern bavula..

NeydimnolduM
12 02 2005, 18:00
srtmda 2 laptop ve valzmde playstaton le grdm,brsey dyen olmad..

istanbulboys
28 02 2005, 18:00
arkadaslar turkye de laptop rtbat bulup ona buradan laptop gotureblecegm, br forum br yok br fkr olan var m

tesekurler

anotalia
02 03 2005, 18:00
2 tane laptop olablr, fsle goturme satyon derler, onlarn nsafna kalms. Bende ayna goturmek styorum ama cok buyuk,

yildirim21
30 03 2005, 17:00
turkyede ayna yokmu yaaaww...??? :) ayna goturende lk defa gordum

Double 77
31 03 2005, 17:00
ab bu ayna konusuyomus..daha TR'de yapmadlar...o teknoloj yok ab bzde..nsalah yaknda ser uretme gecerz de boyle en gerekl sey buralrdan goturme derdnden kurtarrz arkadasmz..ayna ayna soyle bana benden akls var m TR'ye ayna goturecek kadar haa :D

dolfin
17 05 2005, 18:00
peki arkadaslar sole bi soru soracagim hadi lap top ,kamera ,psp goturduk tr ye bunlarin fis yada adaptor olayini ne yapiyorsunuz yani trde kullanmak icin bu aletleri nasil bisey yapiyorsunuz bi wolt olayina bunu bi aciklayan olursa sevinirim

cevizagaci
17 05 2005, 18:00
dolfin,
Radio shock da adoptorler var onlar dan alabilirsin. $15 civari. Froign travel adoptor olarak geciyor. Ben aldim ve comcordera falan kullaniyorum input 220 v outputun 120v olmasi lazim. Birde power na bak yani kullanacagin aletinkinden buyuk olmasi gerekiyor.

cevizagaci
17 05 2005, 18:00
Ayrica unuttum yazmayi bildigim kadariyla laptop lar zaten adaptorlu. Onlara adoptor almana gerek yok. Yalnizca adaptor plugina ihtiyac var.

dolfin
18 05 2005, 18:00
cevizagaci

tesekkur ederim

gercektenturk
18 05 2005, 18:00
yabu leptap denen sey TR De pahali bir sey galibamillet ucer beser goturuyor TR ye

acaba aradaki fiyat farki ne kadar?

eminsayin
20 05 2005, 18:00
arkadaslar yazın geleceklere soyluyorum..benimle irtibata gecin gelirken laptop falan getirip masrafınızı azaltabilirsiniz.. email: [email protected] dan haberleşelim.. turkiye ile amerikada ciddi fiyat farkları var ve ben hangilerinde daha fazla oldugunu vs biliyorum..

eminsayin
20 05 2005, 18:00
benimle irtibata gecin gelirken laptop falan getirip masrafınızı azaltabilirsiniz.. email: [email protected] dan haberleşelim.. turkiye ile amerikada ciddi fiyat farkları var ve ben hangilerinde daha fazla oldugunu vs biliyorum..

avoice
22 05 2005, 18:00
cevizagaci ben de laptop alicam ama guzel ve uygun fiyata nasil bulurum bana yardimci olursan sevinirim!seni sectim cunki expert gibi duruyosun!!istersen ozelden yazabilirsin!
tesekkurler..

dolfin
23 05 2005, 18:00
cevizagaci

Radio shock da adoptorler var onlar dan alabilirsin. $15 civari. Froign travel adoptor olarak geciyor. Ben aldim ve comcordera falan kullaniyorum input 220 v outputun 120v olmasi lazim. Birde power na bak yani kullanacagin aletinkinden buyuk olmasi gerekiyor.

ANLAMADIGIM SU cevizagasi RADIO SHOCK dedigin ne cahilligimi bagisla best buy yada FRY,S gibi bi magazami

Pumaxx
24 05 2005, 18:00
Türkiye'deki fiyatının yarısına Amerika'dan istediğiniz lep-tap'ı getiririm. Siz parayı bana gönderin. 15 gün sonra Türkiye'ye döneceğim. Beni Eminönü camisinin önünde bekleyin, lep-tap'ınızı teslim edeceğim. Ayağımda sarı çizmeler olacak.

avoice
24 05 2005, 18:00
PUMAXX bu oneri banaysa ben zate amerika'dayim, hazir burdaken aliim diorum yari fiyatina da hangisinden?
sari cizmeli pumaxx agayi bulmak zor olur heralde eminonulerde..

Pumaxx
25 05 2005, 18:00
Türkiye'de satılan ucuz fiyatlı bir laptop:

Acer
1.4 Mhz işlemci
40 Gbyte HDD
512 RAM
DVD Driver + Writer Combo
2 USB port

+ ıvır zıvır diğer özellikler

Fiyatı: USD 699 + KDV

Pumaxx
25 05 2005, 18:00
Bizim fırıncı Casım Abi'nin 9 tane çocuğu var. Önemli olan sıcaklığı değil işleviymiş anlaşılan.

imagination
25 05 2005, 18:00
Dizüstü bilgisayar sperm sayısını azaltıyor

Uzmanlar, diz üstü bilgisayarları uzun süre dizlerinin üzerinde kullanan erkeklerin sperm sayısının azaldığını belirtiyor. Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Kadın Hastalıkları ve Doğum Anabilim Dalı Öğretim üyesi Prof. Dr. Haldun Güner, sıcak ortamlarda bulunmanın sperm üretimini olumsuz etkilediğini, testislerin daha az ısı istediğini söyledi.

Hamamda, fırınlarda çalışan veya saunaya sık giden kişilerde sperm sayısında azalma görüldüğünü bildiren Güner, yüksek ısı nedeniyle spermlerin öldüğünü dile getirdi. Prof. Dr. Güner, 'Zaten bu nedenle vücudun dışında bulunan testisler de spermleri serin tutmak için bir çeşit görev yapar. Sıcak banyo, hamam, sauna ve dar pantolonlar vücut ısısını arttırdığı için spermleri olumsuz etkiler' diye konuştu.

Diz üstü bilgisayarların da uzun süre kullanan erkekler için tehlike oluşturduğuna işaret eden Güner, bu bilgisayarların ısı yaydığını, diz üstünde kullanılmasının spermlerin uzun süre ısıya maruz kalmasına yol açacağını kaydetti. Prof. Dr. Güner, bu tür bilgisayarların dikkatli kullanılmasını önerdi.

cacodaemon
20 06 2005, 18:00
arkadaslar TR'ye giderken buradan aldiginiz urunlerin fisini gosterdiginizde vergisini vermiyorlar mi cikista? benim bi arkadas cape town dan biseyler almisti sinirda ucmadan once odedigi butun vergileri catir catir aldi.

yok mu boyle bir uygulama?

kadircaglar
20 06 2005, 18:00
Ben de aslinda duydum o vergi isini ama hangi fisin vergisini geri alacagiz ki.
Ben buraya geldigimden beri aldigim herseyin fisini sakliyorum onlarin bize bir faydasi olacak mi gercekten.
Turkiyeye laptop goturme konusunda ise ben olsam Tr den alirim daha gecen fiyatlara baktim genelde hepsi hemen ayni ve hatta Tr dekiler de daha fazla ozellik eklemisler.
Benim su andaki laptopi satip trden yeni almayi bile dusunuyorum donunce.

Pumaxx
22 06 2005, 18:00
Eğer bir ülkeye turist olarak gitmiş iseniz aldığınız bir çok değerli ürünün vergisini ödemek zorunda değilsiniz. Bu tür vergi iadeli-alışveriş yapılan dükkanların kapılarında camlarında TAX-FREE diye mavi renkli bir çıkartma bulunur.

Aldığınız ürün için ödediğiniz vergiyi geri almak için sadece fişini saklarsanız hiç birşey geri alamazsınız. Bazı prosedürleri yerine getirmek zorundasınız.


örneğin gittiğiniz ülkede bir dizüstü bilgisayar ve dijital fotoğraf makinesi aldığınızı varsayalım

1. Alışveriş yaptığınız mağazaya ödeme yaparken TAX-FREE avantajından yararlanmak istediğinizi söyleyeceksiniz.
2-Onlarda sizden pasaportunuzu isteyeceklerdir. (bu yüzden yekünu yüksek tutatn alışverişler için yanınızda pasaportunuzu bulundurmanız gerekiyor)
3- Kasadaki görevli size bir vergi iade formu düzenleyecek. Bu formda pasaportunuz ve vizeniz ile bilgiler, alışveriş yapılan ürün ve geri alacağınız vergi miktarı gibi bilgiler verdır.
4-Son olarak kasadaki görevli aldığınız ürünü sıkı sıkıya paketler ve bu paketi özel bir koli bandıyla yapışır. Bu bandı yırtmadan paketi açmanız mümkün değildir. Paketi ülkeyi terketmeden açmanız yasaktır!!!
5- Geri döneceğiniz gün havaalanında vergi iadesi yapan ofisi bulup (bu bazen ödeme yetkisi verilmiş bir mağaza da olabilir) size düzenlenen formu göstermeniz gerekiyor
6- Bu noktada yine pasaportunuzu isteyeceklerdir. Pasaport ve formdaki bilgiler uyuşuyorsa mağazadan size sıkı sıkıya bandajladıkları paketi görmek isteyeceklerdir. Eğer halen paket açılmamış ise o zaman alışveriş sırasında ödediğiniz vergi size nakit olarak ödenir.

Eğer büyük miktarda alışveriş yapmış iseniz kesinlikle bu işlemleri yapmanızı tavsiye ederim çünkü iade edilen vergi miktarı gerçekten ciddi rakamlar tutuyor.

Başta da söylediğim gibi turist olarak gittiğiniz ülkede vergi ödemek zorunda değilsiniz (belli alışveriş noktalarında ve belli limitleri geçmek kaydıyla). Paranızı o ülkeye bırakıp dönmeyin.

Pumaxx
22 06 2005, 18:00
işin püf noktası şu:

aldığınız bir ürünü o ülke sınırları içinde kullanmayacaksanız vergi ödemek zorunda değilsiniz.

dooodad
22 06 2005, 18:00
gotur yaa.. birsey demezler..

KYMNOTIZE
28 06 2005, 18:00
***üren ***ürene zati

jayran
04 09 2005, 18:00
turist olarak gelenler vergi odemek zorunda deil demissiniz peki work and travel vizesi de bu kapsamda mi?

b_celik02
13 11 2005, 18:00
arkadaşlar amcam ordan bana eski laptop ını gönderecek nasıl bir yol izlemeliyim? bilen var mı kargo filan hangisi daha uygun olur gümrük vergisi filan gibi ıvızr zıvırlar yok dimi?

brbr
14 11 2005, 18:00
kardesler ben bu eylulde geldım abd den 3 valızle sıze getırdıklerımı solıım 4 tane laptop 1 tane oto teyp 1tane foto mak 1tane camera 6 tane agda aletı 1 tane cep tel 1 tane ıpod daha sıze ne dııım kapıdanda elımı kolumu sallıya sallıya cıktım ve bu benım 3. gelısım ınanın her sefer boyle hıc kafanızı takmayın gggggeeeeeeeeettttttttttttiiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrr

Exkonda
14 11 2005, 18:00
bulgurr

kardeş sen hiç merak etme benim amcam 4 dizüstü getirdi bişey olmadı sana bişey mi diyecekler.

aLexis3134
29 11 2005, 18:00
B CELIK EN GUVENLI YOL BIR TANIDIKLA YOLLAMASIDIR.T.C. GUMRUK MEVZUATINA GORE YURDA GIRECEK HER TURLU ELEKTRONIK ESYA GUMRUGE TABIIDIR.TANIDIK YOKSA KULLANILABILECEK YONTEMLER VE SONUCLARI SUNLARDIR:1 FEDEX: PAKETINIZIN ATATURK HAVALIMANI GUMRUGUNDE TAKILMA OLASILIGI %95 TIR 2.UPS: POSTA PAKET GUMRUGUNDE TAKILMA IHTIMALI %95 TIR.PAKETINIZIN ONUNDEN GECTIGI MUAYENE MEMURUNUN O GUNKU RUH HALI VE GOREV TECRUBESI TAKILMA YADA TAKILMAMA YUZDESINI BELIRLEYEN EN ONEMLI UNSURDUR. PAKETINIZ EGER ATATURK HAVA LIMANI GUMRUGUNDE TAKILMISSA,SIZI BEKLEYEN ISKENCENIN YANI SIRA MINIK BIR ORNEKLEME YAPARSAK EN SON TOPLAM BEDELI $50 DOLAR GOSTERILMIS OLAN BIR KULLANILMIS DIGITAL FOTOGRAF MAKINASI ICIN TUM MASRAFLAR DAHIL 400 MILYON PARA ISTEDIKLERINI BILIYORUM. KENDINIZ GUMRUKTEN CIKARMAYA KALKISTIGINIZDA ISE BINADAN BINAYA BUTUN GUN DOLASIRSINIZ.. PAKETINIZ EGER POSTA GUMRUGUNDE TAKILMISSA BIRAZ DAHA AZ ISKENCE BEKLIYOR SIZI, CUNKI DOLASACAGINIZ MASALAR AYNI BINA ICINDE,HER IKI DURUMDADA YURT ICINDEKI PIYASA FIYATINI BELIRLEYIP BUNUN UZERINDEN % 25 GIBI BIR VERGI + AMBAR UCRETI CIKARIYORLAR. HALI ILE, AMCANIZ PAKET UZERINE DEGERINI DUSUK BIR BEDEL OLARAK GOSTERSE BILE SIZIN KULLANILMIS LOP TOP YURDUMUN ZEHIR GIBI GUMRUK MUAYENE MEMURLARI TARAFINDAN YURT ICINDEKI EMSALLERI ILE NEREDE ISE BASABAS FIYATA GETIRILIYOR, YASAYACAGINIZ SINIR HARBIDE BONUS OLARAK VERILIYOR :) .BU ARADA BIR EK BILGI, T.C GUMRUK KANUNLARINA GORE BAYRAM YILBASI GIBI OZEL GUNLERIN BIR AY ONCESI VE BIR AY SONRASINDA YURT DISINDAN GELECEK PAKETLER UZERLERINDE HEDIYE IBARESI OLMASI KOSULU ILE GUMRUKSUZ GIREBILIR..BUNA RAGMEN MALINIZ GUMRUGE TAKILABILIYOR VE SIZ AMBAR PARASI ODEMEK ZORUNDA BIRAKILIYORSUNUZ.

nilce
04 12 2005, 18:00
selam bulgurr,
ben urdun de yasiyorum.her firsatta turkiyeye gidiyorum. 2 yildir daha hic aranmadim ayrica america seyahatlerimde pek cok ese dosta aldigim bilimum elektronikleri ulkeye zoktum yaneee. bisi olmaz

elif tan
16 12 2005, 18:00
ya arkadaşlar bişey sorucam diyelim iki laptop getiricem bavuluma mı koymam gerekiyo sorun çıkmaması için yoksa sırt çantama ya da uçakta yanıma alacağım çantaya da koyabilirmiyim orasını anlayamadım :)